طراحی وب سایت و سئو در گیلان
نصب گواهی SSL در گیلان

نصب گواهی SSL در گیلان

نصب گواهی SSL در گیلان، امروزه تمامی وب سایت های موفق از گواهی امنیت گوگل یا همون SSL استفاده میکنند. نصب و راه اندازی این گواهی برای کسانی که آشنایی کامل ندارن بسیار دشوار بوده و باید توسط طراحات وب سایت انجام شود که پیرنت نصب گواهی SSL رو برای مشتریان خودش در استان گیلان بطور کاملا رایگان انجام میدهد.

این گواهینامه ( Secure Sockets Layer ) یا بطور خلاصه که SSL نامیده می شود، وظیفه ایمن سازی و ایجاد یک پروتکل امنیتی برای ارتباط بین وب سرور ( هاست ) و مرورگر به کار میرود.

حالا سوالی که باید پرسیده بشه، آیا برای افزایش سئو وجود گواهی SSL لازم است؟ طراحی وب سایت در گیلان

بله، در واقع گوگل داشتن گواهی SSL را یکی از فاکتور های موثر در امنیت کاربران و البته سئو وب سایت می داند. این پروتکل عملا غیر قابل نفوذ بوده و باعث افزایش امنیت وب سایت شما  می گردد و علاوه بر آن برچسب HTTPS را روی دامنه شما قرار می دهد که درصورت عدم وجود این برچسب بسیاری از مرورگرها وب سایت شما را خطرناک و ناامن معرفی می کنند.

ولی در واقع بدون داشتن گواهی SSL هم می توان وب سایت را در نتایج جستجو پیدا کرد، ولی وجود این گواهی به افزایش رتبه وب سایت کمک کرده و عدم وجود آن باعث بروز یکسری مشکلات در زمان نمایش وب سایت می شود، مانند: نمایش خطا و ارورهای پشت سرهم که به کاربر اعلام می کند که این وب سایت امن نیست و نمی توانید وارد شوید، البته که با چند کلیک ساده می توان وارد شد ولی کاربری که با این خطا ها مواجه شود بدون شک منصرف و از وب سایت خارج  می شود. نصب گواهی SSL در گیلان

نصب گواهی SSL در گیلان

گواهی SSl را از کجا تهیه کنیم؟ نصب گواهی SSL در گیلان

برای تهیه این گواهی می توانید با پیرنت تماس بگیرید تا راهنمای شما در استان گیلان باشیم، یا خود شما بطور مستقیما از برتینا یا ایران هاست تهیه نمایید. چرا که این وب سایت ها خود بطور مستقیم این لایسنس رو از گوگل خریداری کرده و در اختیار ما در داخل کشور قرار می دهند. بخاطر داشته باشید که قیمت گواهی SSl بسیار پایین بوده از پرداخت هزینه های بیشتر برای آن و یا تهیه از سایت های نامعتبر که خود واسطه هستند خوداری کنید. برای دریافت قیمت لحظه ای گواهی SSL می توانید از طریق لینک لیست قیمت گواهی SSL از قیمت آن باخبر شوید.

نصب گواهی SSL در گیلان

در آخر وجود گواهی SSL در وب سایت برای اجرای و نمایش در موتور های جستجو اجباری ندارد ولی نبودش بدون شک مشکلاتی مانند ( این وب سایت امن نیست ) را به همراه دارد و البته یکی از فاکتور های مهم سئو را از دست می دهید، برای دریافت تمامی معیار ها و فاکتور های مهم در افزایش سئو میتوانید با پیرنت تماس بگیرید، و اینکه تهیه این گواهی هزینه ناچیزی دارد و شرکتی که وب سایت شما را طراحی کرده موظف است آن را بطور رایگان نصب نماید.

باور کن برای داشتن یه وب سایت خوب اصلا لازم نیست زیاد هزینه کنی و مطمئنا با یه مشاوره رایگان بیشتر مشکلاتت برطرف میشه یا حداقل به خیلی از سوالاتت پاسخ داده میشه.

دیگه وقت اون رسیده تا کسب و کارت رو ارتقا بدی پس اگه سوال یا مشکلی داشتی می تونی روی پیرنت حساب کنی، تا توی این مسیر دشوار همراهت باشه.

نصب گواهی SSL در گیلان, خدمات طراحی وب سایت در شهر فومن، طراحی سایت در فومن، طراحی سایت در صومعه سرا، شرکت طراحی وب سایت در فومن، شرکت طراحی وب سایت در گیلان، پیرنت، طراحی وب سایت پیرنت

راهنمایی شما مایه خرسندی ماست

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید